torsdag den 31. maj 2018

Små buketter gør en stor forskel

Lige nu deler min have og arealerne rundt omkring gavmildt ud af de smukkeste blomster. 
Heldigvis har jeg så mange vaser og kander i alle mulige størrelser, 
at jeg kan plukke alle de blomster, jeg har lyst til.

Jeg er ret vild med det enkle, så mine buketter er sjældent svulmende. Når det gælder blomster fra min egen have, vil jeg faktisk allerhelst kigge på dem netop i haven,
men en farveklat hist og her inde i huset betyder meget for hyggen.

Denne bakke fandt jeg i en genbrugsbutik i går, og den kaldte på både lys, blomster og farver, 
så det fik den:


Som du kan se, har jeg i øjeblikket lupiner, akelejer, storkenæb og stolte kavalerer i min have. Jeg holder også af at mikse mine vaser. Alle tre vaser er loppefund.

Langs en af stierne, hvor jeg i går samlede hyld, var der vilde roser, som jeg her har sat sammen med vild kørvel. De er et ret godt match, synes jeg:


Der skal ikke så meget til :-)

2 kommentarer:

Læg meget gerne en kommentar - jeg læser dem alle og svarer så hurtigt, jeg kan :-)