tirsdag den 23. oktober 2018

Hæklede ponchoer

For ca. et halvt år siden hæklede jeg en poncho til en af mine fætres ældste datter, Amalie.
Hun blev 9 år. Ponchoen kom til at se sådan ud:



Mit mærke kom selvfølgelig også på:


Her i september havde Amalies lillesøster, Katrine, fødselsdag.
Hun skulle selvfølgelig også have en poncho.

Kender du dét, når man pludselig opdager, at farverne omkring én spiller sammen? :-)


Her er Katrines poncho "in the making" på terrassen.

Og sådan kom den til at se ud:



Jeg har aldrig hæklet ponchoer i grannystripes før, men det kan godt anbefales.
Det går hurtigt og nemt. 

Jeg har brugt denne opskrift:

Du finder opskriften lige her.

Nå, men Amalie og Katrine har jo en lillesøster, Marie, som har fødselsdag i april.
Man kan kun gisne om, hvad hun får i fødselsdagsgave, ik'? ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg meget gerne en kommentar - jeg læser dem alle og svarer så hurtigt, jeg kan :-)