onsdag den 31. december 2014

Godt Nytår - og tre års blogfødselsdag!

I dag er det så tre år siden, jeg fik idéen om at lave en blog og gjorde det.
Bloggen har indtil nu mest handlet om hækling og loppefund. Men i år er der, som faste læsere af bloggen vil vide, sket noget nyt, som kommer til at få markant indflydelse på bloggen fremover, nemlig købet af kolonihaven! 

Jeg vil i 2015 flittigt rapportere fra kololand, som er en helt ny verden, jeg skal til at opdage - og du, kære læser, er hjertelig velkommen til at følge mig på rejsen :-) Jeg tænker, der bliver noget om istandsættelse, maling, indretning, såning, prikling, lugning, vanding, høstning, græsslåning, afslapning, gæster, plantning, blomster, chilidyrkning, hygning og nydning. Dog ikke nødvendigvis i nævnte rækkefølge ;-)


Jeg glæder mig SÅ meget til at komme i gang med den første sæson i haven og har allerede en masse idéer.
Om de alle bliver ført ud i livet er ikke så vigtigt - drømmene er gode at have.

Jeg vil ønske alle læsere af min blog et rigtigt godt Nytår.
Jeg håber, at 2015 bliver et godt år for os alle.

2 kommentarer:

Læg meget gerne en kommentar - jeg læser dem alle og svarer så hurtigt, jeg kan :-)