tirsdag den 9. oktober 2018

Bogens indhold

Jeg har nu puttet en hel masse i den bog, jeg fortalte om sidst, nemlig min Arne & Carlos inspirerede og hjemmelavede bog:

 

Det er simpelt hen så sjovt at fylde ting i bogen. Som bogens forside indikerer, er dette en bog med ting, jeg enten selv har lavet, eller ting som jeg gerne vil lave. Der er forskellige udklip og idéer til fremtidige projekter. Men mest har jeg brugt den som en slags "katalog" over de projekter, jeg har lavet i tidens løb, som jeg er mest stolt over. Jeg er slet ikke færdig med at fylde i bogen, men her får I en lille smagsprøve på, hvad jeg har fyldt i indtil nu:


Selvfølgelig er mit hidtil største projekt, sengetæppet til min datter, kommet med i bogen sammen med hækleprøven, jeg lavede, inden jeg begyndte på selve sengetæppet.


Mis med de blå øjne, som jeg hæklede til en af min fætres små piger, og kjolen jeg hæklede til min datters niece er også kommet med.


En klud med indianske mønstre, som jeg broderede i 8. klasse har fået en fin plads i bogen.


Hækle-/broderimønstre er kommet med som inspiration.


Et par sider med mit hæklede påskepynt er der også blevet plads til.


Billeder af en taske, jeg har syet til mig selv, er også kommet med sammen med et par stofprøver. 


Og til sidst kan I se udvalget af de tasker, jeg har hæklet.

Mange af billederne har jeg taget her fra bloggen. På en eller anden måde giver det noget andet at sidde og bladre i en fysisk bog. Det er lidt ligesom med feriebilleder: Det er meget sjovere at sidde med et album, end det er at sidde og se billeder på computeren. 

Som I kan se, har jeg fået en ny hobby, og I kommer derfor helt sikkert til at se mere til mine hjemmelavede bøger i fremtiden. 

Hvis du er blevet inspireret til at lave noget lignende, må du meget gerne give mig et praj her på bloggen. Og sig endelig til, hvis der er noget, du er i tvivl om i processen med at lave bøger selv. Så hjælper jeg meget gerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg meget gerne en kommentar - jeg læser dem alle og svarer så hurtigt, jeg kan :-)