tirsdag den 22. maj 2018

Hæklet kjole til baby

Jeg har lavet denne søde, hæklede kjole:



Den er meget nem at hækle, og er lavet i bomuldsgarn fra Kvickly. Idé tror jeg, det hedder. Det er udmærket garn, dog lidt til den stive side. Til gengæld flosser det ikke. Normalt køber jeg ikke garn i Kvickly, men jeg faldt for farven.

Lige nu er vejret perfekt til små sommerkjoler, så bare fat hæklenålen og sæt i gang. Kun fantasien sætter grænser for farverne, du kan bruge, og kjolen er så nem at hækle, at du sagtens kan lave et par stykker, når du er i gang :-)

Opskriften finder du hos Familie Journalen. Jeg har sat linket til dig her.

Og nej - jeg har ikke fået børnebørn :-) Min datter blev moster for 1½ år siden, og det var hendes niece, der fik kjolen, da hun var ca. 3 måneder gammel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg meget gerne en kommentar - jeg læser dem alle og svarer så hurtigt, jeg kan :-)