søndag den 2. december 2018

Pakkekalender anno 2018

Så blev det 1. december, og julemåneden er endelig i gang :-).

I går tog jeg ind til min datter og hendes kæreste med årets pakkekalender til de to: 




Det skifter lidt, om de unge mennesker får pakkekalender eller adventsgaver. I havde jeg bestemt, at de skulle have pakkekalender. Hvorfor kan jeg først forklare efter d. 24. december ;-)

I kassen er der 8 fællesgaver, 8 gaver til Emma og 8 gaver til Casper. Dagens gave er markeret med en klistermærkebogstav. D. 5. december er det Emma, der skal åbne en pakke:


Min søn på 13 har i år valgt at få adventsgaver,
så han er topklar til at åbne den første pakke i morgen tidlig.

For 7 år siden fik Emma sin pakkekalender sådan her:


Dengang var pakkerne knap så store, og de kunne bindes på min egen, gamle julekalender fra 1967, som Emma brugte første gang i 1996:


Adams pakkekalender så sådan ud for 7 år siden:


Nu er jeg bare spændt på, hvad de alle tre synes om det, jeg har puttet i pakkerne i år :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg meget gerne en kommentar - jeg læser dem alle og svarer så hurtigt, jeg kan :-)