søndag den 6. januar 2013

Så skal vægten ned!

 
Som overskriften mere end antyder, er jeg gået i gang med en livsstilsændring, som det så smart hedder. Ikke desto mindre er det det, jeg har besluttet, er nødvendigt. Beslutningen kommer i forlængelse af mit rygestop for mere end to år siden. Desværre er jeg endnu ikke nikotinfri, men jeg er på nedtrapning (og har været det i et par måneder - det går langsomt).
Min livsstilsændring indebærer bl.a., at jeg spiser sundt og begynder at dyrke motion. Og hvad har jeg så gjort indtil nu: 
  • Jeg har købt en vægt, og den kan måle fedtprocent.......... Gisp! Jeg vidste godt, at det var slemt, men ikke så slemt....... 
  • Jeg har købt et medlemsskab hos Fitness.dk, hvor jeg har tilmeldt mig et slankehold, og jeg starter i morgen!
Bare rolig - jeg skal nok lade være med at lave bloggen om til en slankeblog, men jeg vil jævnligt rapportere fra fedtdepoterne ;-)

2 kommentarer:

  1. Kære Lotte.
    Hmm, hvorfor et det ved et tilfælde, at jeg kan læse dette indlæg. Du plejer ellers at væres så sød at gøre opmærksom på nye indlæg via FB.
    Spændende med dit slankeprojekt. Jeg skal også i gang på et tidspunkt. Øv, at man sådan tager på - når det nu er sundt IKKE at ryge.
    Knus Sussi

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen, det har jeg da også gjort, Sussi. Jeg ved ikke, hvorfor du ikke har set det :-)
      Ja, slankeprojektet fylder en del. Jeg har allerede tabt 1,5 kg, og det er kun ved at ændre på kosten, så det kan kun gå fremad, når jeg begynder at træne for alvor :-)
      Knus -
      Lotte

      Slet

Læg meget gerne en kommentar - jeg læser dem alle og svarer så hurtigt, jeg kan :-)