søndag den 15. december 2013

Fantastiske nisser fra Nepal!

Normalt reklamerer jeg ikke på min blog (og dette indlæg er ikke sponsoreret - jeg har selv fundet og betalt mine nisser), men disse nisser er jeg nødt til at dele med jer:


Jeg synes, de er SÅ skønne! De er lavet af filtet uld og passer lige til juletræet. Jeg faldt for julemanden med verdenskortet, Pippinissen og afronissen, men der er flere at vælge mellem.

Du finder dem her hos CareTrade.dk, hvor du også finder mange andre spændende ting.

Som jeg har skrevet før, holder jeg meget af at pynte op med pynt, der også afspejler kulturen fra Adams fødeland, Nigeria, så jeg blev rigtig glad, da jeg fandt afronissen:


Se lige alle detaljerne med halskæden og perlerne i håret :-)


Og Pippi er da også noget så skøn!


Jeg elsker julemandens ansigtsudtryk :-)


Og verdenskortet er helt ægte :-)


Nisser uden grænser - genialt navn :-)

Og når du køber en nisse støtter du projektet, som giver arbejde til tibetanske flygtninge i Nepal. What's not to love?

Og det var så mit indlæg nr. 250 her på bloggen, kan jeg se i "maskinrummet" :-)

2 kommentarer:

  1. FANTASTISKE nisser. Dem bliver jeg jo nødt til at eje og give i gaver og og og

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er vildt søde. Jeg så afronissen i et indlæg på Facebook hos Anne Marie Helger, og så måtte jeg jo lige finde ud af lidt mere om dem, og pludselig havde jeg bestilt tre :-)
      Kh Lotte

      Slet

Læg meget gerne en kommentar - jeg læser dem alle og svarer så hurtigt, jeg kan :-)