mandag den 30. december 2013

Hæklet sengetæppe - status # 2

Så er gaverne pakket op, julemaden spist, julefrokosterne overstået, og julepynten ryddet af vejen. Det betyder lidt mere luft til de kreative aktiviteter. De sidste par dage har jeg fået hæklet på Sengetæppet. Det sengetæppe, som indtil videre er mit livs hækleprojekt.

Der har været lidt "knas" med garndepoterne - forstået sådan, at min sædvanlige garnpusher pludselig løb tør for en af farverne. Jeg var derfor nødt til at bestille et andet sted. Det betød så, at jeg ikke kunne få garnet i samme indfarvning, men det ses ikke, når musikken spiller ;-)

Sidst, jeg skrev om Sengetæppet (d. 27. oktober), var jeg kommet så langt:


Og nu er jeg kommet så langt:


Jeg tænker, at jeg har hæklet omkring 1/3 nu. Jeg synes stadig, det er et hyggeligt projekt, men jeg må indrømme, at det er ved at være lidt besværligt at have med rundt. Jeg har det med på arbejde og hækler i pauserne, men det tager efterhånden noget tid at pakke det sammen, så det er ikke meget, jeg får hæklet dér. Men så længe jeg får hæklet bare lidt hver dag, så får det vel en ende :-)


Billedet her er taget her til morgen. Som I kan se, har jeg glemt at pakke nissefar i hjørnet ned. Glemmer du også altid en enkelt nisse, når du pakker dit julepynt ned? :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg meget gerne en kommentar - jeg læser dem alle og svarer så hurtigt, jeg kan :-)