søndag den 19. oktober 2014

Lidt lopperier

I fredags var jeg lige på besøg i to af byens genbrugsbutikker. Efter vi har købt kolonihaven, er der absolut en god grund til at shoppe lidt :-)

Her er dagens samlede fund:


I den første genbrugsbutik fandt jeg det fine, lyserøde viskestykke, stempelkandevarmeren, de grønne urtepotteskjulere og ølkassen.

I den næste genbrugsbutik fandt jeg den blåprikkede kande, den lyseblå kaffekande, den lille vase med roserne og dukken med jordbærret. Sidst, men så absolut ikke mindst, købte jeg posen med uldgarn for 25 kr. Nu er der slet ingen tvivl om, at jeg har garn nok til mit Primulatæppe :-)

I lørdags var vi en tur på Lions Clubs Genbrugsmarked på Bjæverskov Travbane. Her fandt jeg et lille rundt, lyserødt bord, som allerede nu står i kolonihavehuset. Derfor har jeg ingen billeder af det.

Tror I lige, jeg glæder mig til at indrette kolonihaven, når det bliver forår? Jeps ;-)

Jeg er i øvrigt på jagt efter en hattehylde med indbygget bøjlestang i træ og en tallerkenrække, så hvis du har netop det til salg, eller kender nogen, der har, så giv mig lige et praj :-)

2 kommentarer:

  1. Åhhhhhhh for pokker det bliver fint der ude i haven. Der må jeg altså komme til kaffe en dag når solen og havelivet igen kommer til os.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skal være så hjertelig velkommen i vores have, Stella. Jeg tænker også, at vi skal sidde i pære- eller æbletræernes skygge og nørkle :-)
      Kh Lotte

      Slet

Læg meget gerne en kommentar - jeg læser dem alle og svarer så hurtigt, jeg kan :-)