onsdag den 20. juni 2012

En voksen mere i huset og sommer på flasker

Der har været lidt stille her på bloggen, men jeg er her stadig :-). Her har været travlt med forberedelser til, afholdelse af og deltagelse i min datters 18 års fødselsdag. Det blev til morgenhygge, restaurantbesøg med surprisegæster, kaffe og kage her og gaver på dagen. Lørdag var der fest hos Emmas far for familie og venner og om aftenen ungdomsparty med efterskolevenner og gymnasiekammerater. Alt sammen superhyggeligt. Ingen tvivl om, at det er en fødselsdag, Emma ikke glemmer. Og lige præcis sådan skal det jo være :-)

Det har dog ikke handlet om fødselsdag det hele. Jeg har jo fået lavet hyldeblomstsaft. Indtil videre to bryg, og jeg har købt ind til det tredje, som bliver sat over i weekenden. Det er jo en gudedrik. Sommer på flasker.




Jeg har eksperimenteret med flere forskellige opskrifter gennem årene, men den bedste opskrift er og bliver min mormors gamle opskrift, som du kan se her. 
Etiketterne har jeg lavet her. 

Og jo, jeg har naturligvis også loppet. Det kommer I til at se mere til, når jeg har fået sommerferie :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg meget gerne en kommentar - jeg læser dem alle og svarer så hurtigt, jeg kan :-)