onsdag den 15. maj 2013

Dagens genbrugsfund :-)

I dag smuttede manden og jeg lige forbi to genbrugsbutikker, hvor vi ikke har været før. Vi gik spændte ind i den første butik. Når vi er sammen afsted, er det tydeligt, at vi ikke går efter de samme ting. Manden kaster sig nemlig med det samme over CD'er og LP'er. Jeg starter bare fra en ende af :-). Jeg nåede faktisk hele butikken igennem, før jeg opdagede, at manden var i en helt anden verden. Nærmest ekstatisk. For han havde - ifølge ham selv (jeg har ikke forstand på den slags) - fundet guld. Tre LP'er og 2 CD'er, som manden åbenbart havde ledt forgæves efter i årevis. For 17 kr. Vildt! Han nærmest dansede ud af butikken :-).
Jeg fandt en lille, sød vase, der måtte med hjem.

Lidt længere henne ad vejen lå endnu en butik, og her var det min tur til at rive ned af hylderne. Jeg fandt en smuk, gammel broderet dug (som sikkert en dag må lade livet til fordel for et projekt), en vildt lækker skjorte og en thedåse af nyere dato.

Her er mine genbrugsfund (mandens genbrugsfund har han flashet på Facebook :-) :


Uhh, hvor jeg glæder mig til, at loppesæsonen for alvor går i gang!!

2 kommentarer:

  1. Hmmm det skulle vel aldrig være den danse venlige jazz musik, som jeg så et par glade dansere udfolde sig til?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, lige præcis, Stella :-) Og mærkeligt nok, har Jonas fået et par venneanmodninger på Facebook på grund af dette indlæg. de ville se, hvad han havde købt :-D
      Kh Lotte

      Slet

Læg meget gerne en kommentar - jeg læser dem alle og svarer så hurtigt, jeg kan :-)