fredag den 1. november 2013

Endnu en abe har forladt matriklen :-)

Her i Blogland følger vi med i hinandens blogge. Altså ikke dem alle sammen, men dem man lige falder over og finder interessante af den ene eller anden grund. Patrichs mor har en blog, og hun skrev bl.a. om sin forestående familieforøgelse. For nogle måneder siden kom Patrich til verden, og jeg sendte ham en lille "velkommen-til-verden" pakke. I pakken var denne abe:


For ca. en måneds tid siden sendte Patrichs mor mig en mail. Patrichs abe var blevet "overfaldet" af en hund, og da Patrich har meget svært ved at falde i søvn uden sin abe, ville Patrichs mor meget gerne bede om en ekstra abe, som de kunne have i reserve. Aben overlevede heldigvis overfaldet (denne gang). Selv om jeg normalt ikke tager imod bestillinger, kunne jeg dog ikke sige nej til denne meget venlige forespørgsel, så jeg hæklede en tvillingebror til den første abe. Den kom til at se sådan ud:


Den er nu ankommet til sin retmæssige ejer. Det kan I se lige her.

Jeg gemmer opskriften på aben - bare for en sikkerheds skyld ;-)

2 kommentarer:

  1. heldigt at du orkede og heldigt at du er så flink og selvfølgelig heldigt at aben trods alt klarede overfaldet. Hvor er de aber også bare skønne. Klart at de bliver MY BEST FOR EVER

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Stella :-) Det er så dejligt, når et stykke husflid virkelig bliver modtaget med glæde og brugt!
      Kh Lotte

      Slet

Læg meget gerne en kommentar - jeg læser dem alle og svarer så hurtigt, jeg kan :-)