onsdag den 29. august 2018

Nyeste loppefund

Køge Festuge er igen i gang, og som altid starter festugen med kræmmermarked i Køge centrum om søndagen i uge 34. Og jeg er altid på pletten, når de åbner kl. 9. Jeg har ofte gjort gode fund her og i år var ingen undtagelse.

"Hvad leder du så efter?" spørger min søn. Ja, det ved man jo først, når man står foran den ting, man ikke vidste, man manglede :-) 

Men sikkert er det, at jeg altid leder efter gamle bøjler. Jeg ELSKER gamle bøjler med personlighed. Både de malede og dem med plastik. Og så dekorerer jeg jo også selv bøjler. Jeg hækler fx betræk til dem, maler på dem og decouperer dem. Livet er for kort til kedelige bøjler, hvis du spørger mig. Du kan læse alle mine indlæg om bøjler her.

Denne gang fandt jeg syv skønne bøjler til samlingen. Mit mål er, at jeg kan smide alle plastikbøjlerne ud, så vi kun har bøjler med personlighed i skabene. Og jeg skal hilse at sige, at min datter glæder sig til at arve min samling ;-). Både fordi bøjlerne er skønne, men også på grund af hendes garderobes størrelse.... ;-). Hun kommer til at vente lææænge endnu.


Jeg købte også en skøn cementafstøbning med en Madonna, et par skarabæer til et kommende projekt (det får I at se en anden gang), en keramikfigur fra Søholm Keramik, nemlig Peter Fro i den sjældne, grønne glasur. Jeg fik ham til en rigtig god pris.

Og så spørger du måske, efter at have læst mit sidste blogindlæg: "Skrev du ikke, at du har for mange ting, og at du gerne vil leve mere simpelt?" Jo, det gjorde jeg vist......... Ups!
Og mig, der skal på loppemarked igen på lørdag - endda TO gange!
Nåmen, jeg lader bare være med at købe noget, ik'? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg meget gerne en kommentar - jeg læser dem alle og svarer så hurtigt, jeg kan :-)