fredag den 22. februar 2013

Yo-Yo ....... spændende weekend

Nej - overskriften hentyder heldigvis ikke til min vægt :-) Men nu du spørger, så går det - om ikke planmæssigt - så dog nedad med vægten. Lidt for langsomt, synes jeg, i forhold til min træningsindsats og kostændring. Men jeg taber mig. Indtil videre kun ca. 3 kg, men til gengæld er min fedtprocent reduceret med 12%, og det er da noget! Muskler vejer uretfærdigvis mere end fedt........ Og så er jeg jo blevet 6 år yngre på 7 uger - det er da også noget! Når vi snakker metabolisk alder, altså....... Men jeg har besluttet, at når folk spørger, hvor gammel jeg er, så svarer jeg konsekvent ud fra den metaboliske alder, for så er jeg nemlig kun 41 ;-)

Nå, vi kom fra det dér Yo-Yo. Det er nemlig sådan, at min datters kæreste stiller op i Europamesterskabet i Yo-Yo i Budapest her i weekenden, og det er jo spændende, hvordan dét går. Min datter er naturligvis med for at heppe. Her kan du se en lille smagsprøve på det, han kan. Jeg synes jo, det er helt vildt. Var det mig, skulle jeg lynhurtigt skæres fri. Men ikke Casper. Se bare her:


Behøver jeg at sige, at vi herhjemme venter spændt på et opkald fra Budapest i løbet af weekenden og indtil da har krydset alt, hvad krydses kan? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg meget gerne en kommentar - jeg læser dem alle og svarer så hurtigt, jeg kan :-)