lørdag den 23. marts 2013

En kødfarvet opstrammer ;-)

Datteren har været på studietur med gymnasiet til London og Liverpool. Tidligere på ugen havde jeg fået en sms: "Du kan godt glæde dig! Jeg har købt den sjoveste gave til dig!" Det sætter jo unægtelig forventningerne i vejret, når man får sådan en sms. I går kom hun så hjem. Faktisk fik jeg to gaver - den anden må I vente med at se. Her er den sjove gave:


............... Sjov, ik'? Jeg har simpelt hen fået et par kødfarvede (jeg elsker det ord..... :-) opstrammende trusser - også kaldet shape trusser. Hvor heldig kan en mor være? Længe har jeg undret mig over, hvordan de mon virkede, sådan nogen. Når noget (læs: fedt) strammes ind, må det vel nødvendigvis ploppe op/ud andre steder, men nej, det gør det (læs: fedtet) ikke. Det forsvinder!! Godt nok føles det som om, jeg ikke kan trække vejret, men det er vel en detalje, man kan vænne sig til, når man ser slank ud, tænker jeg....

Hvor er det godt, jeg har fået sådan et par trusser! Nu kan jeg iføre mig sommerkjoler uden at tænke over, hvordan maven ser ud - ain't I the lucky one?! Her må jeg jo lige understrege, at dette IKKE er et sponsoreret indlæg! Det kunne man godt tro, sådan som jeg roser dette produkt.......

Behøver jeg at sige, at gaveudvekslingen mellem datteren og mig har nået helt nye dimensioner. Jeg kan ikke vente, til hun har fødselsdag i juni....... (hæ, hæ, hæ....)

6 kommentarer:

  1. Hej Lotte.
    Hvorfor har datteren dog ikke købt adskillige par med hjem - jeg Må da bare eje sådan et par.
    Knus
    Sussi

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har hørt, at man også kan købe dem her i Danmark, Sussi ;-)
      Knus -
      Lotte

      Slet
  2. TILLYKKE med de skønne farveløse underbenklæder. Må sige, at jeg selv har afprøvet en top som skulle holde fedtet inde og gøre mig både shape og uden rullekanter. Det skete IKKE. Jeg lignede en snørret rullesteg. Toppen er givet videre til en som blev meget glad for den.

    SvarSlet
    Svar
    1. Snørret rullesteg? Det lyder hverken sundt eller smukt :-) Jeg kan godt forstå, du gav den videre :-)
      Kh Lotte

      Slet
  3. så er det slut med at trække vejret helt ned i maven:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er rigtigt, Sonja - det kan blive lidt svært :-)
      Kh Lotte

      Slet

Læg meget gerne en kommentar - jeg læser dem alle og svarer så hurtigt, jeg kan :-)