onsdag den 17. juli 2013

Gaveindpakning med et strejf af sommer

I søndags var vi til fødselsdagsbrunch hos svigermor. Vi havde købt lidt forskelligt til hende, som hun havde ønsket sig - bl.a. en sukkerskål med tilhørende flødekande, som jeg længe havde været på (loppe)jagt efter. Jeg har nemlig selv et rigtigt fint sæt, jeg har købt i den lokale genbrugsforretning, og det havde hun forelsket sig i. I sidste uge fandt jeg det hos den skønne Café T i Køge, der ud over at servere skøn te, kaffe og kage, sælger ud af deres inventar. Du kan se billeder fra Caféen lige her. Og her stod det smukke sæt, som jeg straks købte og fik pakket ind. Derfor har jeg desværre ikke billeder af det. 

Men billeder af de indpakkede gaver til svigermor har jeg:


Sukkerskålen og flødekanden gemmer sig i denne fine pose, som er foret med pink silkepapir. I gemmerne fandt jeg et bånd i samme farve. I båndet bandt jeg et af de utallige skovjordbær, vi har i vores have.


Jeg holder meget af at give gaver et personligt præg, og når det er sommer, er det jo oplagt at finde gavepynten i haven. Her er det en morgenfrue, jeg har bundet i båndet.


Denne blomst fik jeg af min mands mormor i efteråret. Det er en staude af en art, men jeg ved ikke, hvad den hedder. Ved du mon det?


Den sidste lille gave blev pyntet med et par lavendler.

Hygger du dig også med at pynte de gaver, du skal give væk?

2 kommentarer:

  1. Hvor er de fine de gaver Lotte. Selv elsker jeg også at pakke gaver ind, når jeg har tiden til det. Efter årstiden som her er virkelig en sød ide.

    SvarSlet

Læg meget gerne en kommentar - jeg læser dem alle og svarer så hurtigt, jeg kan :-)