lørdag den 19. maj 2012

Loppe-lørdag

Skønt med fire fridage i træk - jeg nyder hvert sekund. Og selvfølgelig holdes der øje med diverse loppemarkeder i nærområdet. I dag var vi en tur på Stevns. Der var masser af møbler til næsten ingen penge. Havde jeg haft en jydekrog på bilen, havde jeg nok købt nogle stole....... Nå, men det har jeg ikke, så de blev, hvor de var. Til gengæld fandt jeg noget andet, som jeg desværre ikke kan fortælle om her før i næste måned ;-)
På vej hjem fra Stevns kørte vi forbi et garageloppesalg.
Der var mange fine ting. Vi købte dette:


Kassen fik vi for 75 kr. Manden i huset ville gerne have den til diverse musikgrej. Jeg har set kasser magen til
på loppemarkedet i Forum til 150 kr........


Denne lille vase passer lige til mit køkkenvindue.


Mælkekanden her af jernporcelæn fra Kjøbenhavns Porcelænsfabrik er fra 20'erne. Den fik jeg for en 50'er - god pris!

Hvis loppefundene dukker op i samme tempo hele sommeren, bliver jeg nødt til selv at holde loppemarked for at have plads nok :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg meget gerne en kommentar - jeg læser dem alle og svarer så hurtigt, jeg kan :-)