mandag den 21. maj 2012

Ny, skøn, grøn, rund pude

Som tidligere lovet får I her lov at se min nyeste hjemmehæklede pude. Den er til svigermor, som ønsker sig en pude i grønne nuancer. Den er med garanti rund, for jeg har husket de forskudte udtagninger :-) Det er dog desværre ikke altid, at de puder man kan købe til montering er helt runde.
Den blev ret vellykket, hvis jeg selv skal sige det - og det må jeg godt :-). Her er puden inden montering:


Og efter montering fra den ene side:


Og fra den anden side:


Og et enkelt nærbillede af de forskudte udtagninger :-)


Jeg tænker, at jeg er nødt til at lave en til mig selv også. Det er hermed skrevet på hækle to-do-listen......


4 kommentarer:

  1. Hvad med en til mig? orange, turkisblå og hvid
    ja tak :-)

    SvarSlet
  2. så fik du også lige tid til det, mellem havesyslerne. den her pude er jeg af en eller anden grund ekstra vild med. den er virkelig god.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Stella. Det synes jeg også. Man skal jo kun give noget væk, som man selv gerne ville have haft, ik'? Måske lige med undtagelse af påskekyllinger ;-)
      Knus -
      Lotte

      Slet

Læg meget gerne en kommentar - jeg læser dem alle og svarer så hurtigt, jeg kan :-)