tirsdag den 2. oktober 2012

Et fantastisk smukt billede

Tog lige en blog-rundfart her til aften. Har ikke selv så meget på hjerte/hæklenålen i disse dage. Et billede gik igen på et par blogge.
Nemlig dette her:

Billedet er lånt lige her
 
Jeg er helt solgt! Se lige det blik, det lys, de øjne! Når man selv har prøvet at tage billeder af sine skønne børn, ved man, at dette billede er ét blandt 100. Det ene billede, der bare har "dét".
 
Og så tænker jeg - helt generelt - at vi bliver rørt af noget, der giver genklang. Noget, der rører ved noget i os. Og pludselig opdagede jeg, hvorfor jeg blev rørt af lige præcis dette billede. Jeg havde jo set det før. Bare med min egen datter. Og det billede skal I da også lige have lov at se:
 

Foto: Lotte Bucka-Christensen
 
Bær lige over med billedkvaliteten - billedet er affotograferet direkte fra fotoalbummet i dunkel belysning. Jeg håber dog, I kan se min pointe.
 
Og ja - blusen, Emma har på, har jeg selv hæklet - for 18 år siden :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg meget gerne en kommentar - jeg læser dem alle og svarer så hurtigt, jeg kan :-)