onsdag den 23. oktober 2013

Isak plakat af manden og mig :-)

Normalt er jeg ikke til grafiske plakater, men ved et besøg for et års tid siden hos en god veninde faldt jeg pladask for netop sådan én. Jeg sad og bladrede i et af hendes utallige livsstilsmagasiner (hun får en del af Aller koncernens blade i forbindelse med sit job), da mit blik faldt på et billede af en Isak plakat. Jeg trillede nærmest rundt af grin, for det var jo en plakat, der forstillede min mand og mig. Manden var enig. 

Dagen efter bestilte jeg plakaten, og nu - et godt stykke tid efter - har jeg endelig fået den indrammet:


Nu hænger den så fint over vores seng :-) 

Da svigersønnen så den, udbrød han spontant: "Hvordan har I fået lavet en plakat af jer selv?" 

2 kommentarer:

  1. Enig. Der ER jo jer. Fantastisk og i øvrigt rigtig fint tryk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ik'? Vi er rigtig glade for plakaten, kan du tro :-)
      Kh Lotte

      Slet

Læg meget gerne en kommentar - jeg læser dem alle og svarer så hurtigt, jeg kan :-)