mandag den 14. oktober 2013

Værtindegave - blomsterfrø

Vi skulle i dag på besøg hos venner, der for nyligt har fået hus og have.
Jeg fandt på at give dem nogle af mine morgenfruefrø. Selv elsker jeg mine morgenfruer i haven, og man skal jo ikke give noget væk, som man ikke selv kunne tænke sig at få :-)

Jeg fandt et gammel glas med låg frem og hæklede et låg til,
som jeg hæklede et par blomster til -
en gul og en orange, som morgenfruer nu ser ud. 


Jeg syede blomsterne på det ekstra låg,
som blev sat fast på glas og låg med en elastik. 


Elastikken skjulte jeg med et stykke rustikt bånd. I båndet satte jeg et manillamærke, hvorpå jeg skrev: Morgenfruefrø.
Snip-snap! Sådan fabrikerer man en værtindegave :-)


Den blev overrakt sammen med - 
en buket morgenfruer fra haven, naturligvis :-) Begge dele faldt i god jord ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg meget gerne en kommentar - jeg læser dem alle og svarer så hurtigt, jeg kan :-)