onsdag den 25. juli 2012

En dejlig sommerdag

Endelig, endelig, endelig blev vejret i Danmark, som jeg rigtig godt kan li' det - varmt og solrigt (og ikke et ord om, at det måske er liiiige lidt for varmt i dag.....). I går brugte vi hele dagen på Melby strand midt i en klitgryde, 50 meter fra det skønne hav. Aldrig har jeg badet så meget på en dansk strand, for vandet var noget så lækkert! Helt perfekt, afkølende temperatur. De fleste i familien ynder at ligge stille og roligt og læse, snakke og måske slumre lidt. Men ikke Adam. Der er fuld aktivitet på hele tiden.


Her leges der Batman - far blev lokket med og anes i baggrunden :-)


Og her løbes der bare....... (hvordan kan man det i den varme??!!)


Mor her opfordrede til mere stille aktiviteter, som fx at lave familiebilleder :-)


Der blev naturligvis også bygget et lille sandslot, badet, spillet frisbee og fodbold, spist vandmelon, ærter og kiks. Og så blev der bare kigget mod horisonten :-). På vej hjem spiste vi is i Liseleje - mums!


Vel hjemme igen kunne vi nyde udsigten fra 1. salen til den smukke solnedgang, hvor svalerne lige fløj den sidste aftentur.

Sikke en dejlig sommerdag!

2 kommentarer:

  1. Kære Lotte.
    Dejligt at høre om jeres dejlige stranddag. Det er et kanon billede af Adam (har også kommenteret det på FB). Jeg nyder også livet på stranden i Karrebæksminde - derfor jeg ikke har været i Køge endnu, men jeg skal nok nå det inden ferien slutter.
    Knus
    Sussi

    SvarSlet
  2. Tja hvordan kan sådan en fyr springe rundt uagtet de høje temperaturer?????? Det er såmænd bare noget børn kan. Det kunne vi også engang, men det var dengang. For pokker hvor er det bare skønt med den sol lige ned over os.Hold fast hvor vi trænger.

    SvarSlet

Læg meget gerne en kommentar - jeg læser dem alle og svarer så hurtigt, jeg kan :-)