mandag den 26. marts 2012

Endnu et gækkebrev....... hjælp!!

I går, da jeg kom hjem efter en cykeltur, lå der endnu et gækkebrev i min postkasse. Mærkeligt, for posten plejer ikke at dele breve ud om søndagen...... Og frimærket så også en anelse mistænkeligt ud.... Sådan ser gækkebrevet ud:


Og hvad stiller jeg lige op med alle de prikker? Jeg har regnet ud, at brevet er fra min datter, men jeg skal jo også afkode prikkerne. Jeg er ikke sikker på, jeg kan finde ud af det. Enhver hjælp er hjertelig velkommen!


Det ender jo nok med, at jeg endnu en gang må af med påskeæg til mine dejlige unger, men det ville da ikke gøre noget, hvis størstebarnet for en gangs skyld måtte slippe et påskeæg ;-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg meget gerne en kommentar - jeg læser dem alle og svarer så hurtigt, jeg kan :-)