onsdag den 28. marts 2012

Give away hos Englegården

Nu er blogverdenen forholdsvis ny for mig. Jeg har jo trods alt kun været i gang her i blogland i ca. 3 måneder. Ret hurtigt fandt jeg ud af, at der er et fænomen, der hedder 'Give Away'. Hvis man har en blog, kan man udlove en ting, som andre kan vinde. Det eneste det kræver er som regel, at man registrerer sig som fast læser og/eller skriver en kommentar på vedkommendes blog og/eller linker til vedkommendes blog fra ens egen blog (hvis man har en). Jeg vil derfor anbefale jer, der læser min blog at kigge ind på Stella Deas blog. Hun var den første, der registrerede sig som fast læser på min blog :-).

Så kig ind her - hun har altid et eller andet på hjerte, og du kan jo også være med på Stellas Give away, hvis du har lyst :-)

Jeg tænker, at jeg også snart udlover en 'Give away', så stay tuned ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg meget gerne en kommentar - jeg læser dem alle og svarer så hurtigt, jeg kan :-)