fredag den 16. marts 2012

Jeg elsker fine ting....

Som jeg skrev sidst, var jeg til fødselsdag hos en veninde i sidste weekend. Med i gaveposen var bl.a. en thekop fra Green Gate. I butikken, hvor jeg købte den (Vitrinen i Køge), så jeg en smuk kande - også Green Gate. Kender I det, når man ser et-eller-andet, som man bare ikke kan slippe, og det bliver ved med at dukke op i ens hovede? Når jeg får det sådan med en ting, er jeg som regel nødt til at købe tingen..... (heldigvis har jeg endnu ikke haft det sådan med fx biler eller andre ting i den prisklasse :-) Nå, denne kande blev ved med at spøge, så den anden aften da jeg sad og nulrede rundt på nettet, fandt jeg kandEN i en netbutik, og sandelig, om de ikke havde den på tilbud!! Og gæt, hvad de også havde i samme mønster - kagetallerkner og æggebægre. Dem var jeg selvfølgelig også nødt til at bestille, da de også var på tilbud, og når ordren nu alligevel blev sendt fragtfrit, hvis man bestilte for mere end 400 kr., så passede det jo fint :-). I øvrigt har jeg en veninde, der siger, at man aldrig skal gå ned på udstyr! Og i særdeleshed ikke smukt udstyr :-) Jeg bestilte onsdag aften, torsdag fik jeg mail om, at ordren var afsendt, og i dag ringede postbuddet på døren med pakken. Alt var pakket meget forsvarligt ind, og her kan I se, hvad der var i pakken:



De er så fine, de æggebægre........


Og min fine kande.......

Hvis I er blevet fristet, så kig ind på deres hjemmeside:


Jeg vil nu glæde mig til at indtage mit blødkogte æg og min morgenbolle af dette smukke service i weekenden :-) Det er de små ting, der tæller. God weekend!




3 kommentarer:

  1. Lækkert lotte. Både vitrinen og porcelænet. Et blødkogt æg vil uden tvivl blive endnu bedre søndag morgen i sådan et æggebæger. Kanden vil være sød til både drikke og blomster. Go weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Herligt Lotte,
      Jeg er sikker på, at Adams morgen-putteæg vil være en succes! Hvis ikke - kommer jeg gerne og spiser et søndagsæg!
      Knus
      Sussi

      Slet
    2. Du ved, du altid er velkommen, Sussi - også en søndag morgen :-)
      Knus -
      Lotte

      Slet

Læg meget gerne en kommentar - jeg læser dem alle og svarer så hurtigt, jeg kan :-)