tirsdag den 27. marts 2012

Forår i haven - aahhh :-)

Ok, jeg kan godt forstå, at I har været tilbageholdende med løsninger på min lille gækkebrevsgåde fra i går. Den var heller ikke nem. Heldigvis har jeg selv fundet løsningen - med lidt hjælp fra manden min. Løsningen var: Emmanuller Snivlebivle Heiberg. Nok en del for intern til, at I nogensinde havde gættet det derude i blogland :-) Nu er der så udsigt til et påskeæg - glæder mig!

Jeg har været i haven i dag med havehandsker for første gang i år. Og det var jo fuldstændig fantastisk! Tænk, at jeg har kunnet leve uden "havenus" i næsten et halvt år. Her er nogle stemningsbilleder fra haven i dag:


Perlehyacinter pynter altid :-)


Påskeklokken lyser så fint op :-)


Påskeliljerne er helt klar til påskeferien i næste uge :-)


Sylvester nyder også forårsvejret, mens han holder udkig på hegnet.


Felix snuppede lige en lur i stedet for.

Jeg må da også indrømme, at jeg også tog en lille "morfar", inden jeg gik i haven. Nu kan det heller ikke vare længe, før jeg finder hængekøjen frem, så jeg kan kombinere min havenydelse med mit sovegen :-)





1 kommentar:

  1. Ej den gåde var liiiige i overkanten til os andre. Sjovt når ungerne når den alder hvor man gætter deres brev. Nogen tåler det bedre end andre. Nu må du sove lidt på sofaen igen, for nu loves der koldere vejr og endda frost. Ellers JA, hængekøje er et hit.

    SvarSlet

Læg meget gerne en kommentar - jeg læser dem alle og svarer så hurtigt, jeg kan :-)