tirsdag den 10. april 2012

Sko - og en tåbelig mand . . . . .

I dag havde jeg tid til at gå i skoforretninger ALENE. Først var jeg på jagt efter et par Converse Allstars i grå, men dem havde sportsforretningen ikke hjemme, og de var ikke sikre på, at de kunne skaffe dem hjem. De ville dog prøve. Slemt skuffet gik jeg videre til den næste skoforretning. Dejligt tomt for mennesker og dejligt fuldt af sko :-). Gik i Ecco afdelingen. Så på et par sorte sko med lynlås. Ved siden af stod et par i 30'erne. Kvinden tog et par sko magen til "mine" ned ad hylden, hvorefter manden udbryder: "De dér sko med lynlås gør altså ikke noget godt for mig!" Jeg "fryser" i øjeblikket og er lamslået over at nogen gider at have sådan en mand. Heldigvis udbryder kvinden: "Det er for helvede heller ikke dig, der skal have dem på!" Yes!, tænker jeg - så var hun alligevel ikke så dum. Desværre købte hun dem ikke.........


Det gjorde jeg. OG et par Ecco sandaler. Jeg gik ud ad butikken og følte mig lidt gammel. Min mor ville have været stolt. Fornuftige sko. Men hold da op, hvor jeg glæder mig til at forkæle mine fødder hele sommeren!

Og så spørger du sikker: "Hvad sagde DIN mand til skoene?" Heldigvis har jeg en god mand, der sagde: "Hvor er de fede! Cool!" Ellers havde jeg også pandet ham én.......... :-)

3 kommentarer:

  1. Lækre sko du har købt, Lotte - dem skal dine fødder nok blive glade for :-)

    SvarSlet
  2. glemte at skrive Hilsen Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Hanne. Det er jeg sikker på, mine fødder gør :-)
      Knus - Lotte

      Slet

Læg meget gerne en kommentar - jeg læser dem alle og svarer så hurtigt, jeg kan :-)