lørdag den 4. august 2012

Maling #3 - mission sættekasse completed!

Så blev jeg omsider færdig med mission maling af sættekasse. Fire gange har jeg malet dette monstrum - en gang grunder og tre gange hvid maling. Det perfektionistiske øje vil nok mene, at den burde have en gang mere, men jeg holder af konceptet "slidt og hvidt" :-)

Den kom til at fungere helt efter hensigten. Se bare her:


Alle Legofigurerne fik pladser:


Her er vi i Starwars afdelingen



Naturligvis blev der også plads til nogle af fars gamle motorcykler og andre småting fra Adams værelse.

Det bedste af det hele er, at alt Adams Lego har fået nyt liv. Der bliver leget på fuld tryk lige nu. Så konklusionen på mit slid med sættekassen er klart, at det var det hele værd, men jeg gør det ikke igen!

4 kommentarer:

  1. Hvor er den blevet flot.
    Sikke et arbejde, jeg har nogle sættekasser i gemmeren, men jeg kan ikke ta mig sammen til, at få dem malet.
    Jeg overvejer om de kan spraymales.
    Rigtig god dag til dig og dine

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :-). Du kan tro, at jeg også overvejede at spraymale den, men da jeg aldrig har prøvet det, ville jeg ikke kaste mig ud i det med sættekassen.
      Også god dag til dig :-)
      Kh Lotte

      Slet
  2. Den er da bare blevet så flot. Jeg har også en sættekasse, men jeg magter vist ikke at male den (i hvert fald ikke lige nu). Jeg ville nok ikke kunne lave den så flot som din, for min har små messingbeslag ved hvert hjørne.
    Dejligt at Adam også sætter pris på dit store arbejde.
    Knus Sussi

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Sussi
      Mange tak :-). Du kan tro, Adam nyder at kunne udstille alle sine Legomænd. Han talte dem, da vi havde sat dem op, og han endte på 83! Men han mangler stadig nogle - Darth Wader står højt på ønskelisten ;-).
      Knus -
      Lotte

      Slet

Læg meget gerne en kommentar - jeg læser dem alle og svarer så hurtigt, jeg kan :-)