søndag den 19. august 2012

Sommerhygge

Når temperaturen nærmer sig de 30 grader, må jeg være i nærheden af vand, så i går eftermiddags kørte hele familien til den nærmeste badesø. Ok, det ville være mere naturligt og meget tættere på at køre til havet, men der er alt for mange mennesker, når vejret er sådan, hvis du spørger mig. Desuden kan jeg rigtig godt lide at bade i ferskvand.
I går tog vi fiskenet og syltetøjsglas med til badesøen. Måske kunne vi være heldige at fange en fisk, vi kunne kigge nærmere på i syltetøjsglasset. Ret hurtigt fandt vi nogle smukke vandsnegle, og fisk var der også masser af. Det var dog ikke så let at fange dem....


Adam tabte hurtigt tålmodigheden. Storesøster Emma gad slet ikke prøve. Mor måtte også melde pas. Til sidst travede far rundt i vandkanten (hans stædighed fornægter sig sjældent...... :-), men selv han måtte til sidst give op. De fisk var bare for hurtige. Fisk eller ej - det var en dejlig tur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg meget gerne en kommentar - jeg læser dem alle og svarer så hurtigt, jeg kan :-)