mandag den 20. august 2012

Nogen er flyttet ind.....

Nogen er flyttet ind i vores have. I morges stod der i hvert fald et lille hus, som ikke havde været der før.



Adam var meget forundret. Indtil han havde tænkt sig lidt om. "Det er dig, mor! Det er dig, der har lavet det!" Og ja - det var det jo :-)

Idéen har jeg fundet lige her hos Tina Dalbøge, der altid har fantastiske idéer på lager. Jeg fandt idéen, før vi tog på sommerferie, så jeg har samlet en del gode strandsten, der hen ad vejen gerne skulle ende med at blive en lille mini-by i min have. Jeg skal nok holde jer opdateret :-)

6 kommentarer:

  1. Hej Lotte.
    Det er et rigtig sødt hus, der lige har sneget sig ind i haven. Jeg kommer pludselig til at tænke på alle de sten, Tanni og jeg malede på, da hun var barn.
    Dejligt at blive inspireret!
    Knus
    Sussi

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også helt vild med idéen :-)
      Knus -
      Lotte

      Slet
  2. Stensikker god idé, - meeen - jeg har altså ikke nogle sten der skal males. knuz Niller

    SvarSlet
    Svar
    1. Du siger bare til, hvis du alligevel mangler et lille hus i din have :-)
      Knus -
      Lotte

      Slet
  3. Hmmm er du virkelig sikker på at det er dig som har malet det Lotte? jeg var ganske sikker på, at det var et Gnom hus. Pludselig kan man nemlig få Gnomer i haven/huset. Skønne små folk som hjælper med både det ene og det andet, ikke mindst med at opfylde diverse ønsker. Nå men det er åbenbart dig som har kreeret huset (flot) men jeg håber nu alligevel, at der vil komme Gnomer eller andet småfolk til.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tænker, at gnomerne flytter ind efterhånden :-). Jeg har i øvrigt også et par fuglekasser stående, og jeg ved med sikkerhed, at det ene er beboet af et monster af en edderkop. Jeg ved ikke, hvordan gnomer har det med edderkopper. Forhåbentlig kan de bo side om side i fuld fordragelighed :-)
      Kh Lotte

      Slet

Læg meget gerne en kommentar - jeg læser dem alle og svarer så hurtigt, jeg kan :-)