onsdag den 1. august 2012

Maling #2

Som den kvikke læser af min blog vil vide, gik jeg for nogle uger siden i gang med at male denne her:


Og det er dog det mest nederen projekt, jeg længe har besluttet mig for at lave. Indtil nu har den fået grunder én gang og maling to gange. Nu ser den sådan ud,


og jeg er ikke færdig endnu...... Den skal have mindst én gang maling til...... Jeg lover hermed, at jeg aldrig mere falder for fristelsen og køber en sættekasse, der "bare lige skal males".  Undervejs har jeg overvejet at sprøjtemale resten, men nu er jeg blevet stædig. Den skal bare males færdig, skal den! Jeg har også undervejs bildt mig selv ind, at maling af sættekasse er glimrende meditation. Det holder ikke.....

Efter dagens maling af sættekasse, kastede jeg mig over nogle andre malerprojekter til sønnens værelse. Her er ét af projekterne:


En cd-kasse med klaplåge. Og ved I hvad? Det tog ca. 10 minutter at male den - med rulle! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg meget gerne en kommentar - jeg læser dem alle og svarer så hurtigt, jeg kan :-)