mandag den 10. december 2012

Et klistret træ......... :-)

Jeg har pyntet vores trappeopgang lidt:
 
 
Træet gør sig godt på den hvide væg, synes jeg.
 
 
Træet er lavet af masking tape, som er papirtape, der ikke klistrer på samme måde, som almindelig tape. Det fås i et utal af farver og mønstre.
 
 
Som pynt har jeg brugt filtede uldkugler fra Søstrene Grene. Uldkuglerne er trukket på rød/hvid jutesnor.
Jeg har brugt en ekstra stor uldkugle som stjerne i toppen.
 
Kig dig omkring i Blogland - der er maaange udgaver af juletræet.
Og her fik du min :-)

2 kommentarer:

  1. Det var da pokkers som kreativiteten blomstrer hos dig. Så er der Rudolf og så mus og nu et fantastisk juletræ. Jeg er VILD med det hele.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Stella :-) Nu ser det måske ud som om, jeg er MEGET kreativ hele tiden, men sandheden er jo, at jeg har været i gang med ting til min juleblog siden oktober. Der er faktisk en del dage, hvor jeg intet kreativt laver. Men der skal jo også ro til at få de gode idéer :-)
      Kh Lotte

      Slet

Læg meget gerne en kommentar - jeg læser dem alle og svarer så hurtigt, jeg kan :-)